Kdy se Vás EET týká?
Elektronická evidence tržeb se týká se všech internetových obchodů, ve kterých můžou zákazníci platit kartou (i přes internet).
Oddechnout si můžou jen ty e-shopy, kterým klienti posílají peníze výhradně bezhotovostním převodem. Elektronická evidence se těchto e-shopů netýká, nicméně pro e-shopy, které již úspěšně využívají platby online, není vhodné tuto možnost, pro zákazníky z hlediska návyků samotných uživatelů ani kvůli vysokému poměru těchto již dnes upřednostňovaných plateb, z řešení jen kvůli zavedení EET odebírat.
Virtuální účtenka
Zákazníkovi můžete předat papírovou nebo elektronickou účtenku. To záleží na vás. Pokud například prodáváte audioknihy, software a další věci, které se doručují elektronicky, stačí když účtenku pošlete jenom e-mailem.
Přestože Vám elektronická evidence tržeb přinese nové starosti ohledně její implementace, její implementace není příliš náročná. Oproti podnikatelům z jiných oborů máte tu výhodu, že už jste připojení k internetu a umíte pracovat s těmito technologiemi a dokážete tento problém s dodavatelem technického řešení implementace řešit.
EET? Hlavně bez emocí..
EET se týká uvedených e-shopů od března 2017. Doporučujeme řešení EET konzultovat s předstihem, jak u běžících projektů před tímto termínem, tak u nových projektů po tomto termínu.
